NÁPRAVA ZADNÍ
Zadní náprava je nejčastěji ve tvaru U .Je většinou podstatně jednodušší než přední.Spojení s karosérií je zprostředkováno přes silentbloky a pružiny pérování a to většinou vinutými pružinami .U francouzských vozidel Renault a Peugeot bývá odpružena torzními tyčemi.
Při správné údržbě je většina zadních náprav bezproblémová.U již zmíněných vozů Peugeot a Renault,bývají problémy s zarezlým uložením ramen.Zadní náprava v podstatě přestává plnit funkci.
U standardních zadních náprav je nejčastější závada koroze a mechanické poškození po havárii nebo pouze nárazem kola na překážku např.obrubník.Zadní náprava již nemá správnou geometrii a dochází k většímu opotřebení pneumatik,zvýšení spotřeby paliva a ke změně jízdních vlastností.
-
Audi
-
BMW
-
Citroen
-
Dacia
-
Dodge
-
Fiat
-
Ford
-
Honda
-
Hyundai
-
Chevrolet
-
Chrysler,Jeep,Dodge
-
Jeep
-
Kia
-
Lancia
-
Landrover
-
Mazda
-
Mercedes
-
Mini
-
Mitsubishi
-
Nissan
-
Opel
-
Peugeot
-
Renault
-
Seat
-
Subaru
-
Suzuki
-
Škoda
-
Toyota
-
VW