Brzdový kotouč přední Suzuki Alto II, Super Carry, Swift I

Objednávat v sudém počtu!! SUZUKI, ALTO II (EC), 0.8 (SB308/CA) 01.1986 - 11.1993 29 KW 39 PS 796 ccm SUZUKI, SUPER CARRY autobus (ED), 1.0 10.1992 - 03.1999 31 KW 42 PS 970 ccm SUZUKI, SUPER CARRY autobus (ED), 1.0 09.1994 - 03.1999 30 KW 41 PS 970 ccm SUZUKI, SUPER CARRY autobus (ED), 1.0 (SK) 10.1985 - 03.1999 33 KW 45 PS 970 ccm SUZUKI, SWIFT I (AA), 1.0 (SA310, AA41/43) 10.1983 - 03.1989 37 KW 50 PS 993 ccm SUZUKI, SWIFT I (AA), 1.3 (SA413, AA51) 10.1984 - 03.1989 50 KW 68 PS…
Dostupnost Skladem (4 ks)
Možnosti doručení
Kód: C30001JC
437 Kč / ks 361 Kč bez DPH
Brzdový kotouč přední Suzuki Alto II, Super Carry, Swift I
1
Dlouholeté
zkušenosti
2
Dokážeme sehnat díly,
které ostatní nemají
4
Odborné
poradenství

Objednávat v sudém počtu!!

SUZUKI, ALTO II (EC), 0.8 (SB308/CA)

01.1986 - 11.1993

29 KW

39 PS

796 ccm

SUZUKI, SUPER CARRY autobus (ED), 1.0

10.1992 - 03.1999

31 KW

42 PS

970 ccm

SUZUKI, SUPER CARRY autobus (ED), 1.0

09.1994 - 03.1999

30 KW

41 PS

970 ccm

SUZUKI, SUPER CARRY autobus (ED), 1.0 (SK)

10.1985 - 03.1999

33 KW

45 PS

970 ccm

SUZUKI, SWIFT I (AA), 1.0 (SA310, AA41/43)

10.1983 - 03.1989

37 KW

50 PS

993 ccm

SUZUKI, SWIFT I (AA), 1.3 (SA413, AA51)

10.1984 - 03.1989

50 KW

68 PS

1324 ccm

SUZUKI, SWIFT I (AA), 1.3 (SA413, AA51/53)

10.1984 - 03.1989

54 KW

73 PS

1324 ccm

SUZUKI, SWIFT I (AA), 1.3 (SA413, AA53)

08.1986 - 03.1989

47 KW

64 PS

1324 ccm

PARAMETRY

průměr v mm

215

vyska ( v mm )

32,9

typ brzdoveho kotouce

plný

sila brzdoveho kotouce v mm

10

minimalni tloustka (v mm)

8

vnitřní průměr [mm]

105,3

Počet děr

4

Kruhový vyvrt ? 2 [mm]

102

povrch

nater

prumer náboje [mm]

86

Pokud chcete získat naši kompletní nabídku, klikněte na http://eshop.autola.cz, kde najdete velké množství náhradních dílů a doplňků, včetně obrázků a informací. Po první uskutečněné objednávce a zaregistrování Vám budou nastaveny slevy, které budete moci využívat při následujících nákupech.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: