Není skladem
cena bez DPH
NaN Kč
cena s DPH
NaN Kč
Ještě nemáš vytvořený účet?
Pro přidání recenze se prosím přihlašte.
Prosíme, zkontrolujte svůj e-mail.
Gratulujeme!
Vaše heslo bylo úspěšně změněno.
Není skladem
cena bez DPH
NaN Kč
cena s DPH
NaN Kč
Zadní náprava je nejčastěji ve tvaru U .Je většinou podstatně jednodušší než přední.Spojení s karosérií je zprostředkováno přes silentbloky a pružiny pérování a to většinou vinutými pružinami .U francouzských vozidel Renault a Peugeot bývá odpružena torzními tyčemi.
Při správné údržbě je většina zadních náprav bezproblémová.U již zmíněných vozů Peugeot a Renault,bývají problémy s zarezlým uložením ramen.Zadní náprava v podstatě přestává plnit funkci.
U standardních zadních náprav je nejčastější závada koroze a mechanické poškození po havárii nebo pouze nárazem kola na překážku např.obrubník.Zadní náprava již nemá správnou geometrii a dochází k většímu opotřebení pneumatik,zvýšení spotřeby paliva a ke změně jízdních vlastností.